tempel

3 maart 2018 - Kathmandu, Nepal

Namaste,

Na het ontbijt  wat bestaat uit rijst, curry en tomaten  worden we opgehaald met een busje om naar het hoofdkantoor te gaan voor de eerste nepalese les.

Er is een canadese en nog twee holandse meiden die hier zijn voor deze dag.

na de les zijn we met zijn allen gaan  lunchen momo en aparte aardappelen en frank had noedels. hierna door naar de tempel het museum en alles gezien wat de aardbeving hier heeft verwoest in 2015.

zoveel  tempels staan nu in de steigers en heelveel gesneden handwerk ligt kapot en of dit ooit nog af komt is de vraag.

met het busje door de wijk pepsi cola en old town is een hele belevenis, het getoeter en de drukte je komt ogen te kort het is goed dat wij niet hoeven te rijden.

dus op straat is het druk, erg druk en verkeerregels hebben ze hier niet, je rijd door en toetert naar de mensen en motors dat jij er langskomt.

Vanacht was het koud hier, en pikkedonker ze hebben namelijk geen straatverlichting.

maar honden des temeer, ieder huisbezitter heeft er wel een paar je snapt het al in het donker slaan ze dus aan, met zijn 10 tegen elkaar we moeten hier wel weer even aan wennen. want ook al is dit dus een luxe villa voor nepalese begrippen de muren zijn toch dun.

1. Gaby:
    3 maart 2018
    Mooie foto's van de tempels en van jullie huisje denk ik ben blij met jullie verhalen xxxx
  2. Loesje:
    4 maart 2018
    Supieeeeee,idd mooie tempels en prachtige villa die drukte op straat hebben wij meegemaakt in Gambia,geweldig om te zien en ja je wordt een gek van groet,Loesje🍹